Reklama

Uczniowskie prace w Galerii

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

W Miejskiej Galerii Sztuki prezentowane są prace plastyczne uczniów Małgorzaty Sętowskiej. Autorzy tych prac to uczniowie Gimnazjum Katolickiego i Katolickiej Szkoły Podstawowej przy ul. Górnej, a także Szkoły Podstawowej nr 42 i Gimnazjum nr 2 w Częstochowie. Obejrzenie powstałych w szkolnych pracowniach obrazków dostarcza wielu wspaniałych wrażeń, a bogactwo stosowanych technik i różnorodna tematyka dobrze świadczą o twórczej wyobraźni najmłodszych artystów.

Uczniowie, z którymi zajęcia plastyczne prowadzi Małgorzata Sętowska, zostali zaproszeni do Galerii już po raz drugi. Pierwszy " wernisaż" ich prac odbył się w grudniu ub.r., a wystawa nosiła tytuł Anioły. Tym razem zaprezentowano blisko 100 prac o dowolnej tematyce, powstałych w tym roku szkolnym. Uczniowie p. Sętowskiej uczestniczą również z powodzeniem w konkursach plastycznych. Niedawno Darek Meclik, uczeń kl. I Katolickiej Szkoły Podstawowej został laureatem Ogólnopolskiego Konkursu Plastycznego pt. Pudełko pełne marzeń organizowanego przez Miejski Dom Kultury w Zduńskiej Woli. Nagrody w Międzynarodowym Konkursie pt. Baśń natury. Litwa 2000 zdobyli natomiast Agnieszka Różycka z Gimnazjum nr 2 w Częstochowie oraz Jan Sętowski uczeń kl. IV w Szkole Podstawowej nr 42.

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

2001-12-31 00:00

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Dzień po dniu budujmy osobistą relację z Jezusem

[ TEMATY ]

homilia

rozważania

Karol Porwich/Niedziela

Rozważania do Ewangelii J 21, 20-25.

Sobota, 18 maja. Dzień powszedni albo wspomnienie św. Jana I, papieża i męczennika

CZYTAJ DALEJ

#PodcastUmajony (odcinek 17.): Ale nudy!

2024-05-16 20:55

[ TEMATY ]

Ks. Tomasz Podlewski

#PodcastUmajony

Mat. prasowy

Co zrobić z nudą w czasie różańca? Czy trzeba ciągle myśleć o zdrowaśkach? Co łączy różaniec z drzewem i z kroplówką? Zapraszamy na siedemnasty odcinek „Podcastu umajonego” ks. Tomasza Podlewskiego o tym, jak Maryja dokarmia duszę na różańcu.

CZYTAJ DALEJ

Komisja Wychowania Katolickiego KEP przeciwna propozycjom MEN dotyczącym organizacji lekcji religii w szkole

2024-05-18 13:04

[ TEMATY ]

religia

religia w szkołach

Karol Porwich/Niedziela

Komisja Wychowania Katolickiego KEP wyraziła sprzeciw wobec proponowanych przez MEN rozwiązań dotyczących łączenia uczniów różnych klas podczas lekcji religii w szkole. Czytamy o tym w komunikacie z posiedzenia Komisji, która obradowała 17 maja pod przewodnictwem bp. Wojciecha Osiala. Komisja przypomniała, że wszelkie zmiany winny dokonywać się zawsze zgodnie z obowiązującym prawem i w porozumieniu z wszystkimi Kościołami i związkami wyznaniowymi.

Spotkanie członków i konsultorów Komisji Wychowania Katolickiego KEP miało miejsce pod przewodnictwem bp. Wojciecha Osiala. Głównym tematem były kwestie związane z wprowadzanymi przez Ministerstwo Edukacji Narodowej zmianami w organizacji lekcji religii w szkole. „Komisja Wychowania Katolickiego wciąż przypomina, że wszelkie zmiany winny dokonywać się zawsze zgodnie z obowiązującym prawem, na drodze wzajemnego dialogu i w porozumieniu z wszystkimi Kościołami i związkami wyznaniowymi” - czytamy w komunikacie po obradach.

CZYTAJ DALEJ

Reklama

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję